کمپاني: رونالدو مهارنشدني است
کاپيتان منچسترسيتي، ستاره پرتغالي رئال مادريد را مهار نشدني توصيف کرد. | ![]() |
وينسنت کمپاني پس از شکست 3 بر 2 مقابل رئال مادريد در اولين بازي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: کريستيانو رونالدو عامل اصلي اختلاف دو تيم بود. اگر رونالدو نبود، بازي متفاوتي را شاهد بوديم. به گزارش فارس،وي در خصوص گل رونالدو در وقتهاي اضافه بازي گفت: جو هارت در ابتدا فکر کرد من ميتوانم او را مهار کنم، اما هيچ شانسي نداشتم. رونالدو در سمت من بود و ناگهان گريخت. او بسيار سريع بود و تا در جاي خود قرار گرفتم، توپ وارد دروازه شده بود. کاپيتان منچسترسيتي خاطرنشان کرد: من فکر ميکنم او يکي از بازيکنان معدودي است که ميتواند اين کار را انجام دهد. کريس اين تکنيک را به کار بست و وقتي که به توپ ضربه بزند ديگر کاري از دست شما ساخته نيست. تمام کاري که شما ميتوانيد انجام دهيد اين است که تلاش کنيد تا قبل از شوت او فضا را ببنديد. کمپاني اظهار داشت: وقتي رونالدو توپ را در اختيار دارد، شما مجبور به عقبنشيني ميشويد. او ميتواند از شما عبور کند. من فکر ميکنم به همين دليل است که بارسلونا و رئال مادريد به عنوان 2 تيم برتر جهان شناخته شدهاند، زيرا رونالدو و مسي، دو بازيکن فوقالعاده در اختيار دارند. وي افزود: اين گل (گل سوم مادريد) به خاطر اشتباه هارت نبود. آن توپ از همه عبور کرد. بازيکنان زيادي در جهان نيستند که بتوانند چنين کاري انجام دهند، اما متأسفانه يکي از آنها در گروه ما قرار دارد. اين شکست باعث شد تا منچسترسيتي شروع ضعيفتري نسبت به سال گذشته داشته باشد. اين تيم سال گذشته در اولين بازي خود مقابل ناپولي به تساوي رسيده بود، اما به نظر ميرسد سختترين کار به اتمام رسيده است. کمپاني اظهار داشت: رئال مادريد احتمالا در خانه مقابل آژاکس و دورتموند نيز به برتري خواهد رسيد. آنچه اتفاق افتاد، ناراحت کننده بود اما اين فقط بازي اول بود. |
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام شهریور ۱۳۹۱ ساعت 16:37 توسط مهدی حسن پور
|
